خانه بازی و خلاقیت گردو: دنیایی کوچک برای بزرگ شدن

بازی خلاقیت کاردستی کودک سرگرمی مهارت های زندگی رشد پرورش کودکانه

خانه بازی و خلاقیت گردو: دنیایی کوچک برای بزرگ شدن

بازی خلاقیت کاردستی کودک سرگرمی مهارت های زندگی رشد پرورش کودکانه

خانه بازی و خلاقیت گردو دنیای کوچکی است تا از طریق بازی و ساخت کاردستی و آموزش مهارت های زندگی و خلاقیت به کودکان همگام با ساخت اوقاتی خوش و سرگرمی های سالم برای کودکان قدمی در مسیر رشد آن ها بردارد.

  • ۰
  • ۰

کاهش اثرات نیش در کودکان و یا گاز گرفتگی حیوانات

بهترین راه برای مقابله با بریدگی های جزئی و گزش حیوانات، تمیز کردن زخم به سادگی با یک مایع ضدعفونی کننده و شستن منطقه آسیب دیده برای از بین بردن آثار باکتری ها است. اگر خونریزی ادامه یابد، شما می توانید به صورت مداوم و محکم منطقه آسیب دیده کودک را اندکی فشار داده و این کار را برای چند دقیقه ادامه دهید، تا خونریزی فرزند شما متوقف شود. استفاده از    برخی پمادهای آنتی بیوتیکی باعث التیام بخشیدن به زخم ها، درمان و پیشگیری از عفونت ها میشود .  

چک کردن علائم عفونت را طی چند روز بعدی هم به صورت مستمر ادامه دهید تا اگر متوجه تورم در منطقه آسیب دیده یا تشکیل چرک در آن محل شدید، فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید و در مورد گاز گرفتن حیوانات مثل سگ ها، صرف نظر از شدت آسیب دیدگی باید فورا به پزشک مراجعه کنید .

 التیام نیش حشرات در کودک

اگر کودک شما با نیش حشرات گزیده شده، قرار دادن یک تکه یخ درلای یک پارچه تمیز و گذاشتن آن در محل آسیب دیده به کاهش تورم، کمک زیادی می کند. همچنین می توانید از لوسیون کالامین برای از بین بردن خارش و تورم استفاده نمایید. اگر علائم شدید نیش حشرات را در بدن کودک خود پیدا کردید، بلافاصله با عجله او را نزد دکتر ببرید

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • play house

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>