خانه بازی و خلاقیت گردو: دنیایی کوچک برای بزرگ شدن

بازی خلاقیت کاردستی کودک سرگرمی مهارت های زندگی رشد پرورش کودکانه

خانه بازی و خلاقیت گردو: دنیایی کوچک برای بزرگ شدن

بازی خلاقیت کاردستی کودک سرگرمی مهارت های زندگی رشد پرورش کودکانه

خانه بازی و خلاقیت گردو دنیای کوچکی است تا از طریق بازی و ساخت کاردستی و آموزش مهارت های زندگی و خلاقیت به کودکان همگام با ساخت اوقاتی خوش و سرگرمی های سالم برای کودکان قدمی در مسیر رشد آن ها بردارد.

  • ۰
  • ۰

نحوه کنترل خون ریزی از بینی ( خون دماغ )

خون دماغ شدن معمولا به دنبال اصابت ضربه‌ای به بینی و یا انگشت کردن در بینی پیش می‌آید و معمولا خود به خود قطع می‌شود. اگر مایع رقیقی در پی شکستگی سر از بینی کودک خارج می‌شود، به سرعت او را به بیمارستان برسانید. اگر خون دماغ کودک بیش از بیست دقیقه به طول انجامد، او را به بیمارستان برسانید .

کودک باید در حالی که سرش به جلو خم شده، بنشیند. حدود ده دقیقه با انگشت شست و اشاره بخش نرم بینی را فشار دهید. این ناحیه بین نوک بینی و بخش سخت بینی (تیغه بینی) قرار دارد. در حالی که شما بینی کودک را محکم بسته‌اید، بگذارید که او از دهان نفس بکشد. کودک باید تمام آب دهانش را تف کند. اگر خون دماغ هنوز بند نیامده است، ده دقیقه دیگر هم بینی‌اش را فشار دهید. اگر خون دماغ همچنان ادامه دارد، همین کار را تکرار کنید. یک کیسه یخ و یا حوله‌ای خیس از آب سرد هم می‌تواند به بند آمدن خون کمک کند .

 

وقتی که خون بند آمد، با پنبه‌ای که با آب ولرم نمدار باشد، پیرامون بینی و دهان کودک را تمیز کنید. بگذارید کودک مدتی بنشیند. تمیز کردن بینی و یا فرو بردن انگشت در دماغ در ساعت‌های بعد مجددا به خونریزی می‌انجامد، از این کار کودک جلوگیری کنید 

  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • play house

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>